خانه / اخبار / همه چیز در مورد وقت سفارت برای تایید مدارک (لگالایز مدارک)

همه چیز در مورد وقت سفارت برای تایید مدارک (لگالایز مدارک)

وقت سفارت تایید مدارک نوعی وقت مصاحبه است که برای تایید کردن داکیومنت های شخصی، تحصیلی و کاری استفاده می‌شود. فرض کنید شما می‌خواهید از یک کشور سوم مانند امارات یا ترکیه برای اخذ ویزای آلمان اقدام کنید. مدارکی که توسط دولت ایران صادر شده اند باید توسط سفارت کشور آلمان در ایران به تایید برسند. سپس شما قادر خواهید بود مدارک خود را به سفارت آلمان در سایر کشورها ارائه دهید. برای انجام این کار شما باید وقت سفارت تایید مدارک آلمان را دریافت کنید.

چه کشورهایی بیشترین تقاضای وقت لگالایز مدارک را دارند؟

کشور ایتالیا با توجه به شرایطی که برای تحصیل دارد یکی از پر تقاضا ترین سفارت ها برای وقت لگالایز مدارک است. معمولا با توجه به تقاضای بالا، دریافت وقت سفارت لاگالایز مدارک ایتالیا حدود دو ماه زمان می‌برد. باید دقت کنید که قبل از رسیدن تاریخ نوبت سفارت مدارک مورد نظر خود را ترجمه کرده باشید.

سایر کاربرهای تایید مدارک

جدا از موضوع دریافت ویزای تحصیلی، شما اگر قصد پیوستن به خانواده خود را در یکی از کشورهای حوزه شنگن مانند اتریش یا فرانسه داشته باشید باز هم نیازمند وقت سفارت برای تایید مدارک هستید. فرض کنید خانواده شما یا یکی از اعضای خانواده شما ساکن هلند است و تابعیت هلندی خود را دریافت کرده است. اگر شما بخواهید از یک کشور خارجی برای دریافت ویزای پیوست به خانواده اقدام کنید باید وقت سفارت تایید مدارک هلند را دریافت کنید و با مدارک تایید شده توسط سفارت هلند در تهران، برای دریافت ویزا اقدام کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme