خانه / حوادث / به دنیا آمدن نوزاد با سه پا + عکس قبل و بعد از جراحی

به دنیا آمدن نوزاد با سه پا + عکس قبل و بعد از جراحی

به دنیا آمدن نوزاد با سه پا + عکس قبل و بعد از جراحی

نقص مادرزادی نوزادی با یک پای اضافی

نوزادی با یک پای اضافه در هند به دنیا آمد و پزشکان با انجام عمل جراحی سه ساعته، موفق شدند اندام اضافی بیرون زده از بدن این دختر بچه شش روزه هندی را حذف کنند.

پزشکان طی یک جراحی پیچده موفق شدند نقص مادرزادی نوزادی با یک پای اضافی را حذف کنند که ۲۱ مارس (حدود یک هفته پیش)، از زنی ۲۵ ساله به نام سریلاسا کانچاناپالی (Srilatha Kanchanapally) در بیمارستان محلی ژانگوان در تلانگانای هند به دنیا آمد.
این کودک دو روز پس از تولد برای برداشتن اندام اضافی به بیمارستان نیلوفر در حیدرآباد هند منتقل شد و پس از انجام جراحی به گفته جراحان دست اندرکار عمل، اکنون در سلامت کامل به سر می برد.
اندام اضافی این کودک پیش از تولد هم در اسکنی معمولی از رحم مادرش هویدا شده بود اما پزشکان در ابتدا تصور کرده بودند پای اضافی او، یک دوقلوی انگلی است.

نوزاد

دکتر «کا سرینیواس» که در اقدام برای جداسازی عضو اضافی نقش داشته است گفت:اندام اضافی نوزاد این مادر جوان از منطقه لگن بیرون زده بود که با عمل جراحی برداشته شد و او اکنون دوران نقاهت پس از جراحی را سپری می کند.

نوزاد با سه پا

به گفته رئیس بخش جراحی اطفال بیمارستان نیلوفر، این اتفاق بسیار نادر است و از هر ۱۰۰ هزار تولد فقط در یک نوزاد دیده می شود.
عملیات حذف عضو اضافی این دختر نوزاد در بیمارستانی دولتی و صورت گرفت و هزینه ای از والدین وی دریافت نشد. یک ماه پیش هم پسر نوزادی با چهار پا و دو آلت تناسلی در هند به دنیا آمده بود

پیشنهاد سایت دیلی :

مدل زن مشهور جهان دو واژن در بدنش دارد + عکس

با بلند قدترین زن و شوهر دنیا آشنا شوید + تصویر

عکس های جنجالی زنان برهنه بدنساز ایرانی در ایران

عاقبت دختر پولداری که پدرش او را با پسری غریبه در ماشین دید + عکس

به دنیا آمدن نوزاد با سه پا + عکس قبل و بعد از جراحی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme