خانه / حوادث / ماجرای تجاوز به کیمیا دختر ۷ ساله در کرج توسط ناپدری

ماجرای تجاوز به کیمیا دختر ۷ ساله در کرج توسط ناپدری

ماجرای تجاوز به کیمیا دختر ۷ ساله در کرج توسط ناپدری


تجاوز پدر به دخترش کیمیا  ۷ ساله در کرج
فاطمه دانشور افزود: براساس اعلام بیمارستان این کودک تحت مراقبتهای مددکاری این موسسه و درمانی بیمارستانی قرار گرفت.

او گفت: با انجام حمایتی های درمانی درحال حاضر حال کودک خوب است و مادر کودک نیز تحت پوشش حمایت های روانشناسی و روانپزشکی این موسسه قرار دارد.
او با اشاره به اینکه بیشترین آسیب ها در سنین کودکان پیش از مدرسه اتفاق می افتد گفت: باید آموزش هایی از طریق رسانه ملی مناسب به خانواده ها ارائه شود.
دانشور نداشتن آگاهی والدین از بسیاری از آسیب های اجتماعی را یکی از چالش های فرارو خواند و افزود: برخی خانواده بچه ها را برای خرید و کارهای منزل به تنهایی به بیرون از خانه می فرستند که این بسیار خطرناک است.
کیمیای ۷ ساله به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می کرد، پس از سلب حضانت او از پدر واقعی (به دلیل اعتیاد شدید، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر، آزار و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و…) حضانت کودک به مادرش داده شد و پدر و مادر از هم جدا می شوند.
پس از گذشت حدود یک سال، مادر کیمیا، برای تأمین مخارج و دیگر حمایت ها با مردی ازدواج کرد که چند سالی از او کوچکتر بود.
بابک علاوه بر مصرف مواد مخدر (شیشه)، دارای افکار عجیب و توهمات خاصی است. مادر کیمیا زمانی متوجه این رفتارها می شود که با بابک ازدواج کرده بود.
پس از اینکه مددجو (مادر کیمیا) با همسرش عقد موقت (صیغه) می کند متوجه رفتارهای عجیبی از سوی بابک می شود. یکی از این رفتارهای عجیب قرص خوابی است که هر شب به مادر کیمیا می داد؛ به این بهانه که خوابی آرامتر داشته باشد.
پدر ناتنی بارها (طبق گفته کیمیا ۷۰ بار) به وی تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی اطلاع بوده و درخواست دارد، به قاضی بگوییم او (مادر کیمیا) بی گناه است.
از آنجا که خواب مادر کیمیا سنگین بوده و قرص خواب هم می خورده، بابک از این خواب سنگین و مداوم سوء استفاده می کرده و به آزار دختر هفت ساله می پرداخته است.
مادر نیز از زندانی شدن در خانه توسط همسر، مورد ضرب و شتم قرار دادن به وسیله ی شلنگ، اجبار به استفاده از قرص‌های محرک و خواب آور برای خود و دخترش صحبت میکند.
ناپدری متجاوز پس از بازداشت و زندانی شدن اعتراف کرده که شیطان پرست بوده و به دختربچه ها علاقه داشته و به خاطر کیمیا با مادرش ازدواج کرده است.
طبق گفته مددکار کیمیا، مادر کیمیا که دچار مشکل عصبی شدیدی شده تحت درمان و حمایت موسسه خیریه مهرآفرین قرار گرفته و کیمیا به بهزیستی سپرده خواهد شد.

پیشنهاد سایت دیلی :
پدری که به دخترش تجاوز کرد و باردار شدن دختر + عکس
گفتگو و مصاحبه با پدر و مادر آتنا اصلانی در محل کشف جسد+فیلم و عکس
علت قتل آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس آبادی+دستگیری و اعتراف قاتل
اخاذی دختر آرایشگر از پسران مجرد به اتهام رابطه نامشروع
آزار جنسی دختری جوان توسط راننده تاکسی+فیلم
تجاوز پسر نوجوان به مادرش و قتل وحشتناک + عکس
تجاوز جنسی همزمان گروهی پسران به دختر ایرانی ۱۷ ساله
تجاوز ۳ مرد همزمان به زن نو عروس ۲۵ ساله در فردیس کرج + عکس
ماجرای تجاوز خواننده مشهور ایرانی به دختر جوان و حکم شلاق

ماجرای تجاوز به کیمیا دختر ۷ ساله در کرج توسط ناپدری

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme