خانه / گردشگری / تور های داخلی از نوع لحظه آخری

تور های داخلی از نوع لحظه آخری

تورهای داخلی از نوع لحظه آخری

تورهای داخلی شاید به جرأت بتوان گفت که بهترین راه برای جابه جایی مسافرین و علاقمندان به طبیعت گردی و دیدن مکان های گردشگری مهم داخلی است. این تورها قابل ارائه به دو نوع کلی هوایی و زمینی خواهند بود اما نوع هوایی آن با توجه به رفاه حال بیشتر مسافرین با استقبال گسترده تری روبه رو می شود. به عنوان مثال تور کیش با توجه به بعد مسافت و موقعیت جغرافیایی بودن کیش و در عین حال جزیره بودن آن در اکثر موارد به صورت تورهای هوایی در اختیار علاقمندان به این جزیره زیبای جنوبی واقع در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس قرار می گیرد. در اکثر موارد مسافرینی که به قصد خرید عازم این جزیره می شوند از تورهای زمینی استفاده می کنند. شایان ذکر است که این امر کاملا در مورد تور قشم نیز صدق می کند. حال بایستی توجه داشت که برای سایر تورها مثل تور مشهد ممکن است کمی نقش تورهای زمینی پررنگ تر باشد.

تورهای لحظه آخری همواره برای تورهای داخلی مطرح بوده و علاقمندان خاص خود را دارا هستند. با توجه به حجم مسافرت ها به نقاط توریستی داخلی، در اغلب موارد آزانس های مسافرتی برای دقایق آخر تعدادی از بلیط های چارتر شده خالی را در فاصله زمانی ۷۲ ساعت تا شروع تور به صورت تورهای لحظه آخری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این تورهای لحظه اخری بعضاٌ با تخفیفی ۵۰ درصدی نیز ممکن است همراه باشند تا رضایت مخاطبین آژانس های مسافرتی را به خود جلب کنند. در این مواقع است که آزانس های مسافرتی ادعای ارائه تورهای ارزان داخلی را برای مسافرین دارند که البته این مورد بیشتر مختص فصول کم ترافیک سال از نظر حجم مسافرین که باعث خالی ماندن تعداد زیادی از صندلی های پروازهای رزرو شده توسط آزانس ها است خواهد بود.

تور لحظه آخری کیش

جزیره کیش با توجه به برخورداری از مکان های تفریحی بسیار و آب و هوای مطبوع در فصول سرد سال که بر ننیمه شمالی کشور حاکم است به عنوان یکی از پر ترافیک ترین مقاصد مسافرین و گردشگران در بین اماکن داخلی کشور مطرح است. تنوع خطوط پرواز برای جزیره کیش نیز از طرف دیگر باعث شلوغی این جزیره می شود. لذا دست آژانس های مسافرتی برای ارائه تور لحظه آخری کیش باز خواهد بود. این جزیره در ایام نوروز هر سال علاقه مندان بسیاری را به جنوب کشور می کشاند. و با توجه به شمار زیاد علاقمندان در این ایام نرخ تورهای لحظه آخری بالا بوده و رزرو آنها برای شما به صرفه نخواهد بود. و بهتر است که از چند هفته یا چند ماه قبل اقدام به خرید تورهای کیش نمود. اما بایستی به این نکته اساسی توجه نمود که در فصول سرد سال و ایام محرم و رمضان که از تعداد مسافرین این جزیره کاسته خواهد شد اخذ تورهای لحظه آخری کیش به مراتب به صرفه خواهد بود.

تورهای داخلی, کیش, تور لحظه آخری کیش


تور لحظه آخری قشم

قشم بزرگترین جزیره واقع در جنوب ایران است. این جزیره با دارا بودن سواحل بی نظیر در بین جزایر اطراف خود همیشه پذیرای علاقمندان بسیاری است. این جزیره همچون کیش در ایام نوروز هر ساله شلوغ بوده اما با توجه به اینکه تنوع پروازهای آن به اندازه کیش متنوع نیست لذا حجم مسافرین ورودی به قشم به مراتب کمتر از کیش می باشد. جزیره قشم هم با توجه به نزدیکی و مشابهت شرایط آب و هوایی آن به جزیره کیش لذا برای فصول سرد سال مکان مناسبی برای اقامت و سپری کردن لحظات خوش برای گردشگران خواهد بود. در این فصول سال که خطوط قشم خلوت بوده، تور قشم لحظه آخری طرفداران ویژه ای دارد که هم از لحاظ هزینه ای و هم از لحاظ زمانی بسیار برای مسافرین به صرفه خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافرین قشم برای خرید به این زیره سفر می کنند لذا تورهای لحظه اخری قشم بعضا ممکن است به صورت زمینی نیز در دسترس مخاطبین قرار گیرند.

قشم, تور لحظه آخری قشم


تور لحظه آخری مشهد

دومین کلان شهر بزرگ ایران بعد از تهران، شهر مشهد است که در شمالشرق ایران واقع بوده و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر با توجه به حجوم شیفتگان امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) بویژه در ایام نوروز همچون کیش و قشم همه ساله پذیرای مسافرین زیادی از سراسر ایران است. ولی شاید بزگترین تفاوت آن با کیش و قشم در ایام محرم و سایر تعطیلات سال است که از تعداد مسافرین و گردشگران ان کاسته نمی شود لذا نرخ تور لحظه آخری برای مشهد بالا بوده و رزرو آن اصلاٌ به صرفه نیست. شاید بهترین زمان برای مسافرت به مشهد در فصول سرد سال است که از تعداد مسافرین به شدت کاسته می شود و به تبع آن نرخ تور لحظه آخری مشهد به شدت افت کرده چرا که آژانس ها مسافرتی با توجه به کاهش تقاضا برای این تور در ایام مذکور مجبور به پایین آوردن نرخ ها می شوند تا بخشی از خسارات وارده را جبران کنند.

تورهای داخلی, تور لحظه آخری مشهد

برای کسب اطلاعات در مورد تور تایلند کلیک کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme