خانه / حوادث / خوشگلی بیش از حد این دختر باعث اخراج از کار شد + عکس

خوشگلی بیش از حد این دختر باعث اخراج از کار شد + عکس

خوشگلی بیش از حد این دختر باعث اخراج از کار شد + عکس

خوشگلی بیش از  دختر باعث اخراج از کار شد + عکس

زیبایی و جذابیت زیاد برای این دختر دردسر ساز شد به نحویکه رئیس وی تصمیم گرفت او را از کار اخراج کند چرا که حواس کارمندان دیگر را هم پرت میکرد ! گوینده تلویزیونی از راز اخراجش پرده برداشت .

به گزارش دیلی خانم “اما هولز”  که ۲۴ سال سن دارد و در تلویزیون انگليس مشغول به کار است در گفت وگو با روزنامه ايندپندنت انگلستان از اخراج خود به دليل “چهره بسيار زيبا” خبر داد.

اين مجري گفت:مديرش با اين استدلال که بهتر است او دنبال مدل شدن باشد، از وي خواست تا کار در اين تلويزيون را رها کند.در رخدادي عجيب، يک گوينده زن در تلويزيون “UNIT TV ” لندن به خاطر زيبايي زياد از کار اخراج شد.

 

به گزارش اسپوتنيک روسيه، “اما هولز” گوينده ۲۴ ساله انگليسي در گفت وگو با روزنامه ايندپندنت انگلستان از اخراج خود به دليل “چهره بسيار زيبا” خبر داد. وي افزود مديرش با اين استدلال که بهتر است او دنبال مدل شدن باشد، از وي خواست تا کار در اين تلويزيون را رها کند.هولز گفت مدتي پس از سخن مدير، پيامي مکتوب مبني بر اخراج شدن از شبکه دريافت کرده است

اما هولز مي گويد هميشه در محل کار خود مرتب و آراسته بوده اما اين دليلي بر اينکه وي نسبت به کارش بي اهميت است نمي باشد. اين دختر گفت که اميدوار است به کارش بازگردد.

مطالب مرتبط در سایت دیلی :

دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی ۲۰۱۷ + عکس

عکس های جدید از دختر شیرازی یکی از زیباترین دختران جهان

زیباترین دختر مدل جهان بدون آرایش + عکس

عکس های جدید از زیبا ترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

عکس های جدید از زیباترین دختر ۱۶ ساله و باربی جهان

خوشگلی بیش از حد این دختر باعث اخراج از کار شد + عکس

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme