خانه / عکس سریال / لیست کامل سریال های تابستان ۹۶ تلویزیون + عکس

لیست کامل سریال های تابستان ۹۶ تلویزیون + عکس

لیست کامل سریال های تابستان ۹۶ تلویزیون + عکس


تابستان ۹۶ امسال را با این سریال ها سر کنید
تابستان امسال تلویزیون سریال های زیادی برای پخش درنظر گرفته است که این سریال تابستان  امسال از کیفیت مطلوبی برخوردارند. سریال هایی از کارگردان های مطرح کشورمان در تابستان روی آنتن تلویزیون خواهد رفت .در این مطلب به گردآوری اسامی و خلاصه داستان و بازیگران این سریال ها می پردازیم.سریال

سریال
این روزها مجموعه های زیادی برای پخش در فصل تابستان مطرح شده اند و باید دید که نقشه راه مدیران برای استفاده درست از این تولیدات به چگونه است.
نام های مهمی مثل سیروس مقدم، محمدحسین لطیفی،کمال تبریزی، همایون اسعدیان، سروش صحت و…. روی صندلی کارگردانی نشسته اند و مخاطب از این کفه سنگین انتظار خروجی های خوب نمایشی هم دارد. در ادامه گزارشی از تولیداتی که برای پخش احتمالی در تابستان۹۶ در نظر گرفته شده اند تهیه کرده ایم که می خوانید.



سریال آنام
سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در حال گذراندن مراحل تصویربرداری است. جواد افشار که سریال موفقی چون کیمیا را در کارنامه هنری خود دارد این بار اقدام به ساخت یک سریال با بازیگران مطرح در دو لوکیشن کرده است. انتخاب بازیگر برای سریال آنام در فاز اول از میان چهره های شناخته شده و با استعداد تئاتر در آذربایجان صورت گرفت. فاز اول این سریال که در ۴۰ قسمت تولید می شود در شهرستان کلیبر و روستاهای اطراف و همچنین شهر تبریز فیلمبرداری شده است. نام این سریال در ابتدای کار مهر نامیرا بود اما با تصمیمم جواد افشار به آنام تغییر نام پیدا کرد
خلاصه داستان سریال آنام
سیروس گرجستانی و گلچهره سجادیه از بازیگران اصلی سریال آنام هستند که نقش متفاوتی را در این فیلم ایفا میکنند . شبنم قلی خانی دیگر بازیگر توانای کشورمان استت که قرار است به زودی جلوی دوربین سریال آنام برود. سیروس گرجستانی به همراه تعداد زیادی از بازیگران تراز اول آذربایجان شرقی و غربی در فاز اول سریال آنام مقابل دوربین خواهند رفت.
گلچهره سجادیه با این سریال پس از سالها دوری از تلویزیون دوباره به تلویزیون بازمیگردد. سریال آنام محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است این روزها مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و کستینگ را پشت سر می گذارد

سریال های تابستان ۹۶

سریال شکوه یک زندگی

سریال شکوه یک زندگی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که لوکیشن اصلی این سریال در روستای غریب محله بهشهر قرار دارد و بخش هایی نیز در روستای رودبار، شهر بهشهر ساخته می شود.شکوه یک زندگی

شکوه یک زندگی

شکوه یک زندگی عنوان سریال جدید شبکه دو سیما است که در حال ساخت است و داستان تاریخی دارد شخصیت اصلی این داستان نارگل است که بیتا سحرخیز آن را بازی می کند. بیتا سحرخیر در نقش نارگل می تواند مانند سریال ماه و پلنگ به خوبی بدرخشد. ما در این مقاله به داستان سریال شکوه یک زندگی، بازیگران سریال شکوه یک زندگی، زمان پخش سریال شکوه یک زندگی، ساخت سریال شکوه یک زندگی و عوامل سریال شکوه یک زندگی پرداخته ایم.
خلاصه داستان سریال شکوه یک زندگی
هم اکنون گروه اولیه شامل صحنه و لباس و تولید و تدارکات در منطقه حضور دارند و با حضور مقامات استانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، طی مراسم ویژه ای این پروژه در یکم آذر ماه کلید خواهد خورد. موضوع سریال «شکوه یک زندگی» تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه ای از عزیزان شان ، سال ها به تنهایی بارِ زندگی خود و فرزندان شان را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند.


سریال آرماندو
داستان سریال آرماندو :
داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد.
موضوع این سریال فانتزی است و رگه هایی از طنز در خود دارد که به نوعی درام عاشقانه با لحن و زبان تازه ای است.


سریال پایتخت ۵
محسن تنابنده نویسنده و بازیگر مجموعه پایتخت با انتشار عکسی خبر از ساخت سریال پایتخت ۵ داد . وی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: « و بلاخره پایتخت در راه است »
به گزارش دیلی، از سوی دیگر الهام غفوری تهیه کننده مجموعه سریال های پایتخت از مذاکره برای ساخت سری پنجم این سریال جهت پخش در تابستان ۹۶ خبر داد.
پایتخت ۵ را احتمالا از یونان یا کشور دیگری شروع می‌ کنیم و بعد به ایران خواهیم آمد و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهیم. شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند. ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند. شاید همین موارد برای موسسه اوج هم جذاب بوده و سرمایه‌گذاری کرده است. وقتی سریالی از داخل یک خانه یا از شهر تهران خارج می‌شود، دیگر هزینه تولیدش شبیه یک سریال آپارتمانی نیست. وقتی شما در یونان فیلمبرداری دارید، باید برای هر متر از خیابانی که در آن کار می‌کنید، هزینه پرداخت کنید. هر بازیگر خارجی هزینه خودش را دارد و اگر حضور آنها در قصه طوری باشد که به ایران بیایند باید هزینه اقامت‌ شان را در کشور در نظر گرفت و کلی چیزهای دیگر.

سریال های تعطیلات تابستان ۹۶

سریال سر دلبران

تصویربرداری سریال سر دلبران محمدحسین لطیفی چند هفته است در شهر یزد و در سکوت خبری آغاز شده است. سریال «سرّدلبران» جدیدترین محصول سازمان هنری اوج بوده که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و نویسندگی آن را حسین حسنی و رضا خمسه به عهده دارند.

به گزارش دیلی ، روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج اعلام کرده است که سریال «سرّ دلبران» قرار است درسریال  تابستان ۹۶ از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود و روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن دارد.
انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و تاکنون حضور محمدکاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین‌سادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌سلطانی و رضا توکلی در این پروژه تلویزیونی قطعی شده است.



سریال گمشدگان
خلاصه داستان سریال گمشدگان
داستان این سریال درباره دختری جوان به نام ترنج است ( با بازی روشنگ گرامی) که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ زیادی را به همراه دارد.
گمشدگان یک ملودرام اجتماعی است که با رویکردی آسیب‌شناسانه معضل اعتیاد و وضعیت معتادان را روایت می‌کند.
براساس اظهارات تهیه‌کننده، سریال داستانی شیوا و پرکشش دارد و نقش خانواده و جامعه را در اعتیاد افراد مدنظر قرار می‌دهد.
مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.


سریال نوار زرد
خلاصه داستان سریال نوار زرد
سرگرد آگاهی در هر قسمت با پرونده‌ای جنایی روبرو می‌شود و به پیگیری آن می‌پردازد. در خلال این مأموریت‌ها درگیر ماجرایی متفاوت می‌شود که او را به سمت و سویی متفاوت سوق می‌دهد.

پیشنهاد سایت دیلی :
لیست جدیدترین و بهترین سریال های کره ای
لیست و نام بهترین سریال های ترکیه ای و پربیننده + عکس
خلاصه داستان و قسمت آخر سریال آنام + عکس و بیوگرافی بازیگران
خلاصه داستان و قسمت آخر فصل دوم سریال شهرزاد ۲ + عکس و بیوگرافی بازیگران

لیست کامل سریال های تابستان ۹۶ تلویزیون + عکس

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme