خانه / سرگرمی / فال روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵

فال روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵

فال روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵

دوست عزیزی که ۳۱ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! درست همزمان با تولدتان موقعیت های بسیاری برای شما فراهم خواهند شد و زیاد بودن گزینه هایی که در دسترس دارید انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. بهتر است انتظارات غیر منطقی نداشته باشید و کمی به خودتان فرصت بدهید تا ببینید این موقعیت ها چه اثراتی روی زندگی شما می توانند داشته باشند. اگر بتوانید تا اوایل مرداد ماه صبر کنید تا آن زمان به این که کدام یک از این فرصت ها به رشد و پیشرفت واقعی شما خواهند انجامید پی خواهید برد. کمی بیشتر برای خودتان و علایق شخصیتان وقت بگذارید و چیزهایی را یاد بگیرید که همیشه آرزوی آنها را در سر می پرورانده اید. این کار میتواند زمینه ساز رشد حرفه ای قابل توجهی در زندگی شما شود. در مرداد ماه رابطه عاطفه جدیدی را آغاز خواهید کرد که اثرات بسیاری روی شما و شخصیت و باورهایتان خواهد گذاشت و می تواند به نقطه عطفی در زندگی شما بدل شود.

فال-روزانه

 

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممکن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فکر کنید که رفتار وحرکات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است که قدری استراحت کرده و فکرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فکر کنید. در حقیقت دیگران آنطور که شما فکر می‌کنید متظاهر نیستند.

فال-روزانه

– فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

به جای اینکه کارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم کار کنید، می‌توانید برای مدتی از زیر کار فرار کنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را کار کنید. به هرحال شما نمی‌توانید کاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل کنید. بعد از این کار شما می‌توانید به بچه‌هایی که در محوطه شنی پارک بازی می‌کنند بپیوندید!!

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

فال-روزانه

– فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

فال-روزانه

– فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

شما دو روزفرصت دارید تا کارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیکه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد کند. این زمان خوبی برای شروع یک کار جدید نیست؛‌ بهتر است آن کارهایی که ناتمام مانده‌اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در کمال شایستگی برای شما کافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 اگر شما از نظر عاطفی فردی حساس هستید، به شما پیشنهاد می شود که بیشتر شنونده باشید، سعی نکنید که همه چیز را در زندگیتان ثابت نگه دارید. فقط گوش بدهید. عقیده اشتباه شما این است که فکر می کنید حتماً باید صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده و اثبات کنید و این کار فقط ناامیدی و نارضایتی در پی خواهد داشت. برای شما خیلی سخت است که فقط به مسائل دیگران توجه کنید، اما امروز این کار یکی از هدفهای شماست.

فال-روزانه

– فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هر طور که شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید، حد و مرزی برای خود ایجاد کنید و آن را به دیگران منتقل کنید؛ برایشان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید!

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

احساساتی که شما نسبت به یک فرد خاص یا معشوق خود دارید، کاملا مشخص و واضح است اما اگر این احساسات را به زبان بیاورید موجب بوجود آمدن شرایط پیچیده ای خواهد شد. بهتر است قبل از اینکه حرفی زده و یا صحبت کنید، عواقب ناشی از آن را در نظر بگیرید.

فال-روزانه

فال روزانه در روز تولد ۳۱ تیر ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با  تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

 

فال-روزانه

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme