خانه / اخبار / قالیشویی شریعتی | معرفی قالیشویی در محدوده شریعتی

قالیشویی شریعتی | معرفی قالیشویی در محدوده شریعتی

پس از استفاده طولانی مدت از فرش و موکت، کثیفی تمایل به تجمع پیدا می کند و می تواند به زیستگاه باکتری ها، انگل ها و کنه های گرد و غبار تبدیل شود.در این حالت فقط تمیز کردن سطحی فرش ممکن است کافی نباشد. گاهی اوقات ممکن است لکه های روی فرش به قدری عمیق باشد که فرش و موکت شما نیاز به شست و شویی عمیق داشته باشد. که در این صورت ممکن است لازم باشد از خدمات شرکت های قالیشویی استفاده کنید.اگر به دنبال قالیشویی شریعتی تهران هستید این مطلب را مشاهده کنید چراکه در این جا به معرفی قالیشویی در محدوده شریعتی می پردازیم.

معرفی قالیشویی در محدوده شریعتی :

موفق ترین شرکت در زمینه نظافت در بین شرکت های قالیشویی شریعتی ، بدون شک دو شرکت شریف اوغلی و شربت اوغلی می باشند. این موضوع را می توان از نظرات مشتریان این دو شرکت متوجه شد.این دو شرکت که دارای سابقه ای چندین ساله در زمینه شست و شوی قالی با تجهیزات پشرفته و  بروز هستند ، به عنوان قالیشویی در محدوده شریعتی فعالیت می کنند که دارای شعبه هایی در مناطق مختلف تهران هستند.

فرش ها و پتوها و پرده های شما که به به دو شرکت شریف اوغلی و شربت اوغلی آورده می شوند بر اساس نوع (الیاف، پشم، پنبه و غیره) دسته بندی می شوند و با مواد شوینده مخصوص در ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک شسته می شوند. پس از فرآیند شستشو که به طور متوسط ​​یک ساعت و نیم (۹۰ دقیقه) طول می کشد، قالی ها داخل خشک کن ریخته می شود.

اولین موردی که دو شرکت شریف اوغلی و شربت اوغلی را به بهترین قالیشویی شریعتی و همچنین سرتاسر تهران تبدیل می کند استفاده از شامپوها و مواد شوینده و عالی است که برای شست و شو مورد استفاده قرار میگیرد که باعث می شود تمام کثیفی ها و لکه ها و باکتری های موجود در فرش به طور کامل از بین برود و فرش را مانند روز اول روشن و درخشان کند.

این شامپوها فرش شما را حتی از روز اولی که خریدید بهتر می کند.شامپوهایی که در این دو شرکت استفاده می شود فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر بوده و محصولی بیولوژیکی و طبیعی است.

همچنین تجهیزاتی که در این دو شرکت برای شست و شو استفاده می شود از بهترین و بروزترین تجهیزات روز است.

کارخانه شریف اوغلی و شربت اوغلی با تیم متخصص و تجهیزات خود در ۴ فصل سال و در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

علاوه بر نیاز به قالیشویی در محدوده شریعتی ، در کجای تهران که باشید فقط کافیست با هر یک از شماره های دو شرکت شریف اوغلی و شربت اوغلی تماس بگیرید.

شریف و شربت اوغلی با برخی خدمات رایگان و پرسنل خوش برخورد خود، فرش های شما را از درب منزل شما تحویل میگیرند و پس از شست و شوی آنها به صورت کاملا بهداشتی و تمیز و پس از خوشبو شدن و بسته بندی به شما تحویل می دهند.

شماره های تماس شرکت قالیشویی شریعتی شریف اوغلی :

  • ۴۴۸۴۶۹۹۰
  • ۴۴۷۱۹۱۷۲
  • ۴۴۳۲۱۶۷۹
  • ۴۴۹۵۲۰۳۶

شماره های تماس شرکت قالیشویی شریعتی شربت اوغلی :

  • ۲۲۳۶۷۰۱۹
  • ۴۴۳۱۵۷۴۵
  • ۴۶۰۱۳۱۸۹
  • ۸۸۶۱۴۶۰۴
  • ۴۴۰۴۳۱۱۰

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme