خانه / بیوگرافی بازیگران / بیوگرافی و عکس بازیگر مرد مشهور محمود پاک نیت

بیوگرافی و عکس بازیگر مرد مشهور محمود پاک نیت

بیوگرافی و عکس بازیگر مرد مشهور محمود پاک نیت

بیوگرافی و فیلم شناسی محمود پاک نیت به همراه عکسهای این بازیگر در نقش های متفاوتش و عکسهای “محمود پاک نیت” و همسرش مهوش صبر کن را در سایت دیلی ملاحظه نمایید.

 

محمود-پاک-نیت

بیوگرافی محمود پاک‌نیت 

محمود پاک‌نیت (زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است.

محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت. و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب ایفای نقش کرده است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است.وی هم اکنون در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد ایفای نقش می کند.

 

محمود-پاک-نیت

محمود پاک‌نیت: سال ۵۶ در تئاتری به نام شاتره با خانمم آشنا شدم، شاتره گیاهی است که برای بیماران گرمازده بسیار مفید است و دمای بدن آنها را پایین می‌آورد من و همسرم آنجا با هم، همبازی بودیم من نقش پسر کارگر را بازی می‌کردم و همسرم نقش شازده خانم رو … تو همون تئاتر بود که یک دل، نه صددل عاشق ایشان شدم و بعد از دوسال هم ایشان جواب مثبت به ما دادند و ما زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم.
مهوش صبرکن همسر پاک نیت : من اون موقع فقط ۱۸ سالم بود و به تنها چیزی هم که اصلا فکر نمی‌کردم، ازدواج بود، به همین خاطر هیچ ملاک خاصی نداشتم، اما عشق و علاقه ما به همدیگه باعث شد که باهم ازدواج کنیم.

 

 

محمود-پاک-نیت

محمود پاک نیت

محمود-پاک-نیت

محمود پاک نیت

محمود-پاک-نیت

محمود پاک نیت و همسره بازیگرش مهوش صبر کن

محمود-پاک-نیت

محمود پاک نیت ، بیوگرافی و عکس بازیگر مرد مشهور محمود پاک نیت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme