خانه / دنیای مد / پرفروش ترین برندهای کیف زنانه در سال ۲۰۱۷ – ۹۶

پرفروش ترین برندهای کیف زنانه در سال ۲۰۱۷ – ۹۶

پرفروش ترین برندهای کیف زنانه در سال ۲۰۱۷ – ۹۶

خانم ها دوست دارند کیف خاص و زیبایی داشته باشند و همواره به کیف، نگاه ویژه ای دارند. بعضی خانم ها دوست دارند کیفی را انتخاب نمایند که طول عمر بیشتری دارد اما برای عده ای دیگر شیک و زیبا بودن کیف و یا انتخاب مارک ها و برند های مشهور جهان، ازمهمترین ویژگی های انتخاب یک کیف است. در این مقاله دیلی لیست ۱۲ مارک برند برتر کیف در سال ۲۰۱۷ را حضورتان معرفی می نماید.

   Kate Spade -کیت اسپید

کیت اسپید بیست سال پیش، شرکتی را به نام کیت اسپید نیویورک بنا کرد که در آن زمان تجارت کیف های نایلونی و بعد ها کیف های صندوقی را با موفقیت آغاز کرد. در سال ۱۹۹۹ این برند به نیمان مارسوس فروخته شد. در سال ۲۰۰۷ کیت و اندی اسپید همسر کیت، بنیانگذار این برند بودند و مدیریت این مارک را به عهده کریگ لیویت و دبورا لوید گذاشتند. این برند محبوبیت بسیاری پیدا کرد ه و تا پایان سال ۲۰۱۲ در۲۰ کشور مختلف ۲۰۵ مغازه داشته است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۶ به حدود ۵۵۰ مغازه برسد.

   Michael Kors-مایکل کورس

مایکل کورس در جزیره لانگ در شهر نیویورک دیده به جهان گشود. زمانی که مایکل ۵ سال داشت، مادرش مجدداً ازدواج کرد و در همان سال او لباس عروسی مادرش را طراحی کرد. بخاطر استعدادش در طراحی، وی را در موسسه فشن و تکنولوژی نیویورک ثبت نام کردند و در سال ۱۹۸۱ میلادی برند مایکل کورس وارد بازار شد. از همان زمان طرح لباس های اسپرت شناخته شد. در حال حاضر مایکل کورس به عنوان طراح سرشناس مد آمریکایی در زمینه لباس,ساعت,عینک,جواهرات,کفش ،کیف و… در دنیا شناخته شده است و دارای یک شهرت جهانی برنده جوایز می باشد اما در خصوص تولید ساعت، این برند مهم را به شرکت امریکایی فسیل گروپ سپرد. تمامی ساعت های او توسط فسیل گروپ ساخته و با نام مایکل کورس به فروش می رسید.

   Chanel-شنل

خانم کوکو شنل در سال ۱۸۸۳ در پاریس به‌‏دنیا آمد. وی در سن ۱۲ سالگی به یتیم خانه سپرده شد و با خوانندگی و دوخت لباس امورات زندگی خود را می گذراند. او نخستین فروشگاه خود را در پاریس در سال ۱۹۱۳ افتتاح کرد. وی در سال ۱۹۲۳ موسسه تجاری را با شریک تجاری خود، پییرورتیمرتاسیس کرد و در سال ۱۹۷۱ به اوج موفقیت رسید. بعد از فوت شنل، دستیاران وی مدیریت شرکت را برعهده گرفتند و در سال ۱۹۸۳ کارل لاگرفلد مدیریت این بخش را برعهده گرفت. در ضمن افرادی نظیرنیکول کیدمن، کاترین دنوو، آدری تاتو و کیرا ناتلی تبلیغ محصولات او را برعهده داشتند. اولین عطر شمارۀ ۵ پاریس را شنل طراحی کرد که فروش زیادی داشت و در فرانسه، فروش سالانه‌ی این عطر ۱۰۰ میلیون دلار رسید. در حال حاضر موسسه به آلن و جرارد ورتیمر، ازنوادگان پیتر تعلق دارد. برند شنل (با نشانۀ تجاری معروف CC) در زمینۀ کالاهایی نظیر لباس، کیف، عطر، لوازم آرایشی و … شهرت دارد.

   Gucci Jackie-گوچی

گوچیو گوچی در سال ۱۸۹۸ از شهر فلورانس در ایتالیا به لندن رفت و مدیریت یک هتل را به عهده گرفت. چمدانهای مسافران ، توجه وی را به خود جلب کرد. مدتی پس از بازگشت به ایتالیا، مغازه ای باز کرد و کالاهای چرمی و لوازم تزیین را می فروخت. در سال ۱۹۳۲ گوچی نوعی کفش راحتی را ابداع کرد که به موزه هنرهای معاصر نیویورک راه یافت. در سال ۱۹۳۸ اولین بوتیک با برند گوچی در شهر رم و ۱۱ سال بعد دومین بوتیک افتتاح شد. در سال ۲۰۰۹ میلادی، این برند در جایگاه ۴۱ ام در میان ۱۰۰ برند برتر جهان قرار گرفت با میزان درآمد بیش از ۴ میلیارد یورو که رتبه نخست را از بین برندهای ایتالیایی کسب نمود. در سال ۲۰۱۳ برند گوچی به ارزشی معادل ۱۲ میلیارد دلار رسید و براساس رتبه بندی مجله اقتصادی فوربس، به عنوان ۳۸ امین برند موفق در جهان انتخاب شد.در سال ۱۹۵۳ گوچی در گذشت و مدیریت گوچی به پسرانش رسید.

   Hermes-هرمس

تیری هرمس، بنیانگذار برند هرمس در آغاز قرن ۱۹بود. وی در کرفلد (آلمان) به دنیا آمد. خانواده او در سال ۱۸۲۸ به فرانسه نقل مکان کردند ودر سال ۱۸۳۷ برای کسب مهارت در کارگاه آموزشی بزرگان پاریس تعلیم دید. او در سال ۱۸۳۷ فروشگاه تولید افسار اسب را بنا کرد و پس از مرگ تیری هرمس فروشگاه توسط پسرش چارلزتوسعه یافت. بعد از بازنشستگی چارلز، پسرانش هدایت این تجارت را به عهده گرفتند که در آن زمان Emile اولین کسی بود که زیپ را در فرانسه معرفی کرد و حق استفاده انحصاری از آن را در چرم ، لباس و اکسسوری، به خود اختصاص داد. درسال ۱۹۲۲ او اولین کیف چرمی خود را معرفی و در ۱۹۲۴در امریکا شهرت یافت.

   Balenciaga-بالنسیاگا

کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک بود. وی اولین مغازه خود را در سال ۱۹۱۹ با برند بالنسیاگا افتتاح کرد اما به علت جنگ های داخلی اسپانیا به پاریس نقل مکان کرد و در سال ۱۹۳۷ مغازه اش را در آنجا افتتاح کرد. در طول جنگ جهانی دوم، طرحها و مدهای او مورد استقبال قرار گرفت اما موفقیت اصلی وی بعد از جنگ جهانی آغاز شد. در سال ۱۹۵۵ او لباس تونیک و در سال۱۹۵۷ دامن های پفی را ابداع کرد که هنوزهم جزء فرم های مدرن می باشد. وی درسن ۸۷ سالگی درگذشت اما درسال ۱۹۹۲ طراح هلندی جوزپوس تیمیستر اعتبار بالنسیاگا را به آن برگرداند. از سال ۱۹۹۷ بالنسیاگا با سرپرستی نیکولاس گسکوئر در زمینه لباس زنانه و مردانه فعالیت می کرد. وی با تجربه خود لباس های افرادی مثل جنیفر کانلی و نیکول کیدمن را برای مراسم اسکار ۲۰۰۶ طراحی کرد. در سال ۲۰۱۲ بالنسیاگا همکاری ۱۵ ساله اش را با گسکوئر قطع و مدیریت طراحی این برند را به الکساندر وانگ سپرد. از سال ۲۰۱۵ دمنا جواسالیا به این سمت منصوب شد.

محبوب ترین برندهای کیف زنانه  ۲۰۱۷ – ۹۶

   Prada-پرادا

پرادا یک خانۀ مد معروف ایتالیایی است که بنام برادران پرادا شناخته شده و در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا بنا شد. در سال ۱۹۱۹ پرادا تامین کننده رسمی خانواده سلطنتی ایتالیا بود که منجر به افزایش شهرت و اعتبار جهانی پرادا شد. در سال ۱۹۷۸ نوۀ ماریو بنام موچا پرادا این کمپانی را به ارث برد و با نوآوری خود، آن را به یکی از معروف ترین مارکهای دنیا مبدل کرد. اولین آثار او کیفهای سادۀ براق بود و همین انتخاب ساده سبب سکوی پرتاب وی گشت. در سال ۱۹۸۳ دومین فروشگاه در میلان راه اندازی شد. از سال ۱۹۸۶ فروشگاه‌های جدید پرادا در نیویورک، مادرید، لندن، پاریس و توکیو افتتاح شدند. نخستین نمایش مد پرادا در میلان، در سال ۱۹۸۸ برگزار شد. وی در سال ۱۹۹۳ موفق به دریافت جایزه بین المللی و دو سال بعد جایزه \”طراح سال\” را از آن خود کرد. دفتر مرکزی در میلان ایتالیا قرار دارد و بیش از ۲۵۰ بوتیک در سراسر جهان است.

   Marc Jacobs-مارک جیکوبز

مارک جیکوبز، طراح مد و فشن آمریکایی در سال ۱۹۶۳ در نیویورک بدنیا آمد.و در۱۵ سالگی وارد بازار کار شد و محصولات خود را به فروش رساند. در سال ۱۹۸۶ برند خود را با نام مارک جیکوبز تاسیس کرد. وی به عنوان جوانترین طراح برترمد انتخاب و جوایز زیادی دریافت کرد. در سال ۲۰۰۹ با ساختن عطری به نام Lola برای خانم‌ها، پرفروش‌ترین عطر را در آن سال به خود اختصاص داد و تا سال ۲۰۱۳ چهل و هشت عطر و ادکلن به نام او ثبت گردید. برند لوکس مارک جیکوبز محصولات متنوعی نظیر جواهرات، کیف، کفش، لباس و … دارد و جزء یکی از برترین برندهای کیف در جهان است.

برندهای کیف زنانه  ۲۰۱۷ – ۹۶

   Burberry-بربری

توماس بربری در سال ۱۸۳۵ در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن بدنیا آمد. در دوران نوجوانی پارچه فروش بود و در سال ۱۸۵۶ یک فروشگاه لباس باز کرد اما موفق نبود. وی اهل انگلیس بود ولی درآب و هوای بارانی انگلیس، مدام از استخوان درد رنج می برد. با پوشیدن لباسهای بارانی پلاستیکی درد های او کاسته می شد تا اینکه به فکر اختراع یک پارچۀ جدید به نام «گاباردین» افتاد که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود. به همین علت برند او در سال۱۸۸۰ شهرت یافت. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش انگلستان به این برند علاقه‌مند شدند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباس‌های ضدآب بربری را به تن می‌کردند. خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب را به نشان تایید به توماس بربری داد. در سال ۱۸۹۱ دومین شعبه بربری در لندن به عنوان دفتر مرکزی معرفی شد. در سال ۱۹۵۵ فروشگاه‌های بزرگ یونیورسال(GUS) نام تجاری بربری را خریداری کرد، ولی در آن زمان پارچه منحصر به فرد بربری بدون تغییر در سطح بین‌المللی به فروش می‌رسید.

   Christian Dior-کریستین دیور

کریستین دیور طراح این برند است. خانه مد دیور در سال ۱۹۴۶ در یک خانه شخصی در شهر پاریس تاسیس شد. تاجر ثروتمندی به نام مارسل بوساک حمایت مالی این برند را به عهده داشت. سرمایه اولیه آن مبلغ ۶ میلیون فرانک فرانسه بود. وی در سال ۱۹۵۷ به علت حمله قبلی درگذشت و بخش طراحی دچار بی نظمی شد. در آن زمان مدیر عامل شرکت، جوان ۲۱ ساله ای به نام ایو سن لوران را برای مدیریت هنری شرکت دیور، پیشنهاد کرد. او توانست با طراحی های خود، قهرمان برند دیور شود. شرکت وی اولین دفتر خود را در میلان در سال ۲۰۰۲ و دومین دفتر را در سال ۲۰۰۳ در منطقه اوموته ساندو توکیو افتتاح کرد. امروزه دیور ۱۶۰ بوتیک در سراسر دنیا را اداره می نماید. از میان محصولات متنوع این برند، کیف های دیور منحصر بفرد هستند. این کیف ها با طرح های کلاسیک خود و کیفیت بالایی که دارند.

پرفروش ترین برندهای کیف زنانه در سال ۲۰۱۷

   Fendi-فندی

شرکت ایتالیایی فندی که از برندهای لاکچری صنعت مد و فشن می باشد در سال ۱۹۲۵ میلادی توسط ادواردو و عادله فندی در رم ایتالیا تاسیس شد. ابتدا به تولید و فروش وسایلی که از خز ساخته شده بودند، پرداختند و به مرور زمان در زمینه های مد و فشن وارد شدند. از سال ۱۹۴۶ تاکنون ۵ خواهر وارد این شرکت شده که دررشد این برند تاثیر گذار بودند. لوگوی فندی این برند«F» یکی از معروفترین لوگوها در جهان است که توسط کارل لگرفیلد انجام شد و رنگ مشکی آن نمایانگرتسلط، برتری و ظرافت این برند است. در سال ۱۹۶۵ میلادی کارل لگرفیلد به عنوان کارگردان هنری به شرکت ایتالیایی فندی ملحق شد. سرانجام در سال ۲۰۰۱ میلادی شرکت فرانسوی LVMH ، برند فندی را خریداری نمود. فندی برای بسیاری از ستارگان هالیوود لباس طراحی کرده و در حال حاضر بالای ۱۶۰ بوتیک در سراسر جهان شعبه دارد. فندی بخاطر خلاقیت سیلویا ونتورینی ، تولید کیف های دستی و از جمله بهترین آنها که به سبک باگت است، معروف شده است.

   Coach-کوچ

برند کوچ یک برند لاکچری آمریکایی و اصالتی نیویورکی دارد. برند کوچ در سال ۱۹۴۱ در خیابان سی و چهارم منهتن در نیویورک تاسیس و تولیدکیف پول با ۷ کارگر شروع شد. درسال ۱۹۴۶ مایلز کان و همسرش لیلیان که صاحب شرکت تولید کیف چرم بودند، با تجربه خوبی به شرکت ملحق و در سال ۱۹۶۱ به طور کامل مالک و مدیر آن شدند. او با طراحی کیف های جدید، محصولات کوچ را متحول کرد. تا اواخر دهه ۷۰ محصولات کوچ فقط در امریکا و به ویژه شمال شرقی امریکا توزیع می شد اما در سال ۱۹۷۹ لوییس فرانکفورت به معاونت کمپانی، انتخاب و سیستم توزیع را تغییر داد. به طوری که برند کوچ در شهرهای مختلف دارای شعبه و فروشگاه شد. در سال ۱۹۸۵ کان کمپانی را با حفظ سمت فرانکفورت، به شرکت سارا لی فروخت و در سال ۱۹۹۶رید کراکوف به عنوان مدیر هنری برند کوچ توسط فرانکفورت انتخاب شد که با طرح های خود برند کوچ به برندی جهانی مبدل گردید.

پرفروش ترین برندهای کیف زنانه در سال ۲۰۱۷ – ۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme