خانه / سرگرمی / کاردستی محرم برای کودکان

کاردستی محرم برای کودکان

ماه محرم یکی از غمگین ترین ماه ها در سال است و شیعیان در این ماه با برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین و شهیدان کربلا سوگواری می کنند. ساخت کاردستی محرم برای کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی یکی از کارهایی است که در ماه محرم انجام می شود.

کاردستی های محرم را می توانید با کمک انواع ایده ها و روش های خلاقانه بسازید و ساخت کاردستی یکی از بهترین روش ها برای آشنا کردن کودکان با ماه محرم و وقایعی است که در این ماه اتفاق افتاده است.


کاردستی ماه محرم

کاردستی محرم را می توان با کمک ایده ها و روش های مختلف تهیه کرد. برای ساخت کاردستی های محرم از صحنه های جنگ در روز عاشورا و تاسوعا استفاده می شود و شما می توانید با کمک مقواهای رنگی و کاغذ رنگی صحنه های عاشورا و تاسوعا را به زیبایی بسازید و کودکان را با ماه محرم و وقایعی که در این ماه اتفاق افتاده است آشنا کنید.
یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های ویژه محرم ساخت شمع و پرچم های مختلف است. ساخت خیمه و نخل و حرم امام حسین نیز یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای ساخت کاردستی های مخصوص محرم است و شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت و مهارت صحنه جنگ عاشورا و تاسوعا را بسازید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme