خانه / سینما،تئاتر،تلویزیون / کشف حجاب بازیگر زن ایرانی سپیده ذاکری + عکس

کشف حجاب بازیگر زن ایرانی سپیده ذاکری + عکس

کشف حجاب بازیگر زن ایرانی سپیده ذاکری + عکس

 

کشف-حجاب-سپیده-ذاکری-عکس

عکس کشف حجاب سپیده ذاکری بازیگر سریال روزگار قریب که نقش دختر دکتر قریب را بازی می کرد با پیوستن به شبکه ماهواره ای جم Gem در سریال سال های عاشقی بازی می کند.

مجموعه «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی به زودی از شبکه جم پخش می شود.

سپیده ذاکری بازیگر سریال «دکتر قریب» نیز به جم پیوسته است. سپیده ذاکری بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «دکتر قریب» و «دلشکسته» مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی است.

 

کشف-حجاب-سپیده-ذاکری-عکس

موج مهاجرت به ترکیه و حضور در سریال های ترکیه ای شبکه جِم از حدود یک سال قبل آغاز شد.شاید ابتدا کسی باور نمی کرد کارگردان هایی مثل مهدی مظلومی یا سعید ابراهیمی فر در شبکه ای که به خراب کردن بنیان خانواده مشهور شده حاضر به ساخت سریال شوند، اما حجم استقبال مردم ایران از سریال های ترکی این شبکه مدیران آن را به صرافت ساخت سریال هایی با عوامل تمام ایرانی انداخت تا به جذابیت های بصری اش جلوه ای تازه ببخشد.

درواقع تفکر مدیران جِم بر این مبنا بود که به تصویر کشیدن رابطه زن و مرد و آنچه در سریال های تلویزیون خودمان به نمایش درنمی آید می تواند مخاطبان زیادی را پای ماهواره و شبکه شان بنشاند .آن ها تصور می کردند موازی با تم غالب در سریال های پرطرفدار ترکیه ای سریال هایی با بازیگران ایرانی خواهند ساخت .

 

 

کشف-حجاب-سپیده-ذاکری-عکس

 

به همین منظور تعدادی از دوبلورهای این شبکه در سریال هایی مثل « آبی عشق»، «منو تنها نذار» و «کالری ممنوع » حاضر شدند تا رویای برادران ابراهیمی به عنوان مدیران جاه طلب جِم تی وی به تحقق نزدیک شود.برای این سریال ها تبلیغات بسیار وسیعی شد و صدها بار آنونس هایشان به نمایش درآمد که بیایید ببینید چه کرده ایم.جالب اینکه شبکه اچ بی اُ برای سریال «بازی تاج و تخت» یک صدم این تبلیغات را نداشت اما وقتی بالاخره یکی از این مجموعه ها پخش شد به همگان ثابت شد با چه افتضاحی روبرو شده ایم!

 

کشف حجاب بازیگر زن ایرانی سپیده ذاکری + عکس

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme