خانه / سرگرمی / فال روزانه تولد شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

فال روزانه تولد شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

فال روزانه تولد شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

 

فال-روزانه

 

دوست عزیزی که   ۲۳ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! درست همزمان با تولدتان موقعیت های بسیاری برای شما فراهم خواهند شد و زیاد بودن گزینه هایی که در دسترس دارید انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد.

فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شاید به خاطر چیزی که شما را عقب نگه داشته و از فرصت ها دورتان کرده است ناراحت شده باشید، ولی این موضوع در نهایت و در طول زمان به نفع شما تمام خواهد شد. اگر شما نتوانید به منظور هماهنگ شدن با نیازهایتان در برنامه هایتان تغییراتی بدهید، حسابی عصبانی خواهید شد! خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، چراکه احتمالاً قادر نخواهید بود به برنامه های خود عمل کنید. هم اکنون انعطاف پذیر بودن برای شما کلید رسیدن به خوشبختی است.
– فال روزانه در روزشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز با بحث کردن و توجیه کردن یکی از باورها و اعتقادات خود بی خودی انرژی تان را هدر ندهید. دفاع کردن از موقعیت و جایگاه خود کاری عبث و بی فایده خواهد بود، مگر اینکه اطلاعات شسته رفته و منظمی داشته باشید که فقط در این صورت می توانید به چیزی که می خواهید برسید. تغییر دادن فکر خود کار راحتی نیست، اما اگر شما یک بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این کار برایتان راحت تر خواهد شد.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵برای متولدین خرداد ماه

در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما امروز مثل اردک شده اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه هایش را دور خود جمع می کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می پیوندند کارهایی که شما می خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستانتان صحبت کنید.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

ابراز کردن احساسات خود در مقابل دیگران شاید آنها را خسته کند، ولی در عین حال کسانی را که دوستشان دارید را به شما نزدیک تر می کند. امروز شما به جای اینکه روش و شیوه خود را تغییر دهید، بیشتر دوست دارید بحثهای فلسفی داشته باشید و همچنین کمتر به مسائل عاطفی توجه می کنید. اما بعضی وقتها خیلی خوب است که آنچه در دلتان دارید را بیرون بریزید، حتی اگر این تبادل نظر خیلی ارزشمند و مفید نباشد.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

همه چیز به نظر خوب می رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.
– فال روزانه در روزشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی هایی که تصادفی به وجود می آیند راحتتر برخورد می کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

امروز دوست دارید که ماجراجویی کنید؛ حتی اگر یک ماجراجویی کوچک باشد، پس به هر پیشنهادی که دوستان تان داشته” نه” نمی گویید .متاسفانه، این جور که شما دارید پیش می روید به دردسر می افتید، مخصوصا اگر کاری بکنید که درباره آن خوب فکر نکرده باشید. لحظاتی به این فکر کنید:کاری راکه دارید انجام می دهید به سود شما خواهد بود یا ضررتان، یا اینکه از اعتبار شما کم خواهد کرد. پس عاقبت اندیش باشید!
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می کند. اگر چه ممکن است تماس هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد، اما این واقعا واکنش های احساسی شما است که می تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می تواند مفید و موثر باشد، اما بهتر این است که از نمایش های غیر ضروری دوری کنید.
– فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده اید را بازبینی کنید.
فال روزانه در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

 

فال روزانه تولد شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme