خانه / حوادث / جدول و ساعت پخش برنامه مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری ۹۶

جدول و ساعت پخش برنامه مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری ۹۶

جدول و ساعت پخش برنامه مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری ۹۶

مناظره‌های انتخاباتی ۹۶ مشترک نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در سه بخش مناظره اقتصادی – اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شوند.

به گزارش دیلی ، مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.
مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.
مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.
همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده به هریک ازنامزدهای انتخاباتی یک هزار و ۴۷۰ دقیقه فرصت داده می‌شود که ۵۵۵ دقیقه از این زمان مربوط به برنامه رادیویی و ۵۵۵ دقیقه دیگر مربوط به برنامه تلوزیونی و ۳۶۰ دقیقه نیز مربوط به مناظره‌های زنده انتخاباتی است.

بر اساس این گزارش، طبق قرعه‌کشی انجام‌شده، شماره ویژه هر کاندیدا با حضور نماینده قانونی‌اش بنا بر جدول زیر مشخص شد.

ردیفنام کاندیداشماره
۱سیدمصطفی آقامیرسلیم۱۴
۲اسحاق جهانگیری کوه‌شاهی۱۶
۳حسن روحانی۱۵
۴سیدابراهیم رئیس الساداتی (رئیسی)۱۲
۵محمدباقر قالیباف۱۳
۶سیدمصطفی هاشمی طبا۱۱

مطابق قرعه‌کشی انجام‌شده، «سیدمصطفی آقامیرسلیم» با شماره «۱۴»، اسحاق جهانگیری کوه‌شاهی» با شماره «۱۶»، «حسن روحانی» با شماره «۱۵»، «سیدابراهیم رئیس الساداتی (رئیسی)» با شماره «۱۲»، محمدباقر قالیباف با شماره «۱۳»، سیدمصطفی هاشمی طبا با شماره «۱۱»،شناخته شدند.

ادامه دارد…

مطالب پیشنهادی سایت دیلی:

آدرس سایت و آموزش ثبت نام کارورزی دولت روحانی karvarzi.mcls.gov.ir

جدول و ساعت پخش برنامه مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری ۹۶

1 دیدگاه

  1. در دولت سابق یکبار یک بی احترامی به یکی از ایرانی ها شد همه دادشون دراومد که ای وااای ببین دولتمان با شان ایرانی چه کرد و از این حرفا. تو این دولت فاجعه ای مثل منا و فرودگاه جده و … اتفاق افتاد آقای روحانی چهار پاراگراف نامه نوشتند: یک پاراگراف تسلیت و بقیه عذرخواهی از دولت عربستان!!!!!! اصلا آتش زدن سفارت رو خود روحانی رسانه ای تر کرد. تا امروز هم هیچ واکنشی به فاجعه منا صورت نگرفته. حالا منتظر باشید ببینید که از حرف آقای جهانگیری در باره سفارت عربستان چه استفاده هایی که نخواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme