خانه / حوادث / ماجرای گم شدن ۵۰ کودک خردسال در تبریز + آخرین اخبار

ماجرای گم شدن ۵۰ کودک خردسال در تبریز + آخرین اخبار

ماجرای گم شدن ۵۰ کودک خردسال در تبریز + آخرین اخبار


تکذیب شایعه مفقودی کودکان تبریزی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت:منتشرکنندگان خبر کذب “مفقودی کودکان تبریزی” در کم تر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم از تبریز، سرهنگ علی اسمعیل پور اظهار کرد:نشردهندگان اکاذیب در خصوص مفقودی کودکان تبریزی امروز جمعه در کمتر از یک ساعت توسط پلیس فتای استان ردگیری و ضمن بازداشت در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه این افراد که شامل ۳ زن و یک مرد هستند که امروز؛ ۹ تیرماه خبر مفقودی ۵۰ کودک خردسال را در فضای مجازی بارگذاری کرده بودند افزود:این افراد از انجام این عمل اظهار پشیمانی نموده و هدف خود را از نشر اکاذیب، افزایش مخاطبین کانال خود دانستند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در استان هیچ موضوع امنیتی خاصی وجود نداشته و از لحظه اول بارگذاری خبر به لحاظ ایجاد تشویش در اذهان عمومی، سردار فرمانده محترم انتظامی استان بر ضرورت کشف و ایجاد آرامش در استان اوامر لازم را ابلاغ کردند، گفت:با ورود سریع پلیس فتا هر ۴ عامل انتشار این خبر کذب در کمتر از یک ساعت دستگیر و در اختیارمقام قضایی قرار گرفتند.
اسمعیل پور در پایان خاطر نشان کرد:از مقامات قضایی استان به ویژه دادستان محترم عمومی و انقلاب تبریز جناب آقای خلیل الهی، اصحاب رسانه و صداوسیمای استان که در این راستا یار و یاور پلیس استان بودند نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز می داریم.کودک
پیشنهاد سایت دیلی :
ماجرای غم انگیز ازدواج دختربچه ۵ ساله با یک پسر ۶ ساله + عکس
له شدن سر نوزاد وسط زایمان مادر +عکس
ماجرای عجیب زنده ماندن نوزاد رها شده در چاه توالت + عکس
نوزادی که از مادرش ۱۴ چاقو خورد و از زنده به گور شدن نجات یافت + عکس جدید
به دنیا آمدن نوزاد با سه پا + عکس قبل و بعد از جراحی
جدیدترین مدل های سیسمونی نوزاد دختر و پسر
دوران کودکی بر شخصیت ما تأثیر مهمی دارد ؟
دکوراسیون اتاق خواب کودک | اتاق خواب کودک

ماجرای گم شدن ۵۰ کودک خردسال در تبریز + آخرین اخبار

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme