خانه / گردشگری / لیست و آدرس بهترین رستوران های تهران همراه با قیمت سال ۹۶

لیست و آدرس بهترین رستوران های تهران همراه با قیمت سال ۹۶

لیست و آدرس بهترین رستوران های تهران همراه با قیمت سال ۹۶


پایتخت شلوغ ایران، تهران، ترکیبی جذاب از هنرهای باستانی و مدرن است که در این میان، رستوران‌های غذاخوری بهترین مکمل برای مطابقت با این کیفیت منحصر به فرد هستند. برخی از این رستوران‌ها به دلیل کیفیت غذا و برخی دیگر به دلیل طراحی دکوراسیون داخلی خود اینچنین معروف شده‌اند.

چلو کباب که یکی از اصیل ترین غذاهای ایرانی محسوب می شود، در همه رستورانها در منوی اصلی یافت می‌شود. در اینجا لیستی از بهترین رستوران های تهران در سال ۹۶ ارائه شده است.

بهترین رستوران های تهران

 رستوران بیکس

بی شک رستوران بیکس یکی از معروف ترین رستوران‌های تازه تاسیس است که گروه معماری کمپانی مانسون(mansoon) در واکنش محلی به غذاهای مرسوم کالیفرنیایی ، طراحی کرده است. منوی غذاها در این رستوران بسیار متعدد است . از ماهی آزاد کبابی، آووکادو و پرفیوم با کرم سیب زمینی ترد گرفته تا میگو سوخاری و ماکارونی گشنیز و لیمو.نمای داخلی رستوران بسایر مدرن و لوکس بوده و مجهز به کف بندی مرمر طوسی رنگ، کافی شاپ با لوازم فلزی و استیل و کاناپه‌های راحتی قرمز رنگ است. در محوطه بیرون ، از مبلمان فلزی و سفید در حیاطی بسیار بزرگ استفاده شده است که پارکیگ اختصاصی از سایر تسهیلات آن است. ناگفته نماند این رستوران در خیابان گاندی قرار دارد.

بهترین رستوران های تهران

رستوران لئون تهران

لئون(سام سنتر)، مجموعه‌ای از رستوران های ایتالیایی است که سه شعبه در تهران دارد. این رستوران محیطی عاشقانه و شیک با طراحی مجلل و غذاهای خوشمزه دارد. ساختمان اولیه این رستوران در سال ۱۹۹۰ د رایران ساخته شده اما در سال ۲۰۱۰ تغییراتی در سبک و چیدمان آن اعمال کرده اند و هم اکنون انواع غذاهای ایتالیایی و ایرانی در آن سرو میشود. از جمله آنها می‌توان به پاستا با گوشت گوساله، همبرگر با پنیر پارمیسان، انواع پلو و کباب و مرغ سوخاری اشاره کرد. این رستوران در خیابان فرشته، کریم خان و نیاوران دارای شعبه است.

بهترین رستوران های تهران

رستوران البرز تهران

رستوران تاریخی دیگر که برایتان در نظر گرفته ایم، رستوران البرز در تهران است. البته قیمت غذا در این مکان چندان ارزان نیست ولی کیفیت غذا بسیار عالی و به یاد ماندنی است. البرز که کمتر کسی در تهران پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد شهرت زیادی بخاطر کبابهای ۵۰ سانتی متری خود دارد. انواع کباب ها و چلوکباب ها، استیک، شنیسل و تعدادی غذای دریائی در این رستوران سرو می شود. اگر تصمیم به تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود را دارید به البرز بیشتر فکر کنید. این رستوران در خیابان سهروردی ساخته شده است.

بهترین رستوران های تهران

رستوران تراس تهران

این رستوران نمونه‌ای دیگر از پروژه های گروه منسون است که می‌توان گفت خواهر رستوران بیکس بوده و در واکنش به طبع غذاهای کالیفرنیایی ساخه شده است. دکور داخلی این رستوران به رنگ کرمی با میز و صندلی های پرسپیکس است. رستوران تراس که میان شهروندان تهرانی از الویت بالایی برخوردار است ، در خیابان فرشته بوده و انواع غذاهای گریل شده و غیر ایرانی همچون سالمون دودی با آووکادو، نان فوکاچا با گوجه ، کالاماری با سس آیولی با بشقاب سالاد سزار، سالاد اسفناج با توت فرنگی و سالاد انبه در آن سرو می شود

بهترین رستوران های تهران

رستوران کافه شمرون تهران

کافه شمرون یک رستوران دنج در مکانی آرام واقع درباغ موزه هنری در اللهیه است که به علت غذاهای فانتزی و صبحانه با منوی متفاوت خود بسیار معروف شده است. برخی معتقدند، کیک این کافه رستوران در تمام تهران بی‌نظیر است. بوفه همه روزه برای صرف صبحانه آماده است، اما میهمانان همچنین می توانند یک قهوه یا چای با یک تکه از کیک هویج، کیک زنجبیل و یک لیموناد یا چای سرد و برگر و یا لازانیا در باغ زیبای آن صرف کنند. مساحت باغ حدود یک هکتار بوده و سه درخت تنومند، آبشار زیبا و مجسمه‌های سنتی، یادآور معماری باستانی ایرانیان است. دکور داخلی این کافه متعلق به دوران پهلوی است.

بهترین رستوران های تهران

رستوران تماشا تهران

تماشا که نمونه‌ای دیگر از پروژه‌های گرون معماری منسون است، رستورانی با تقریبا تمام غذاهای مناسب با هر ذائقه‌ایست.غذاهای آسیایی، پیتزا و پاستا، غذای مکزیکی، کباب و انواع ساندویچ از جمله منوهای این رستوران به شمار می‌روند. مرغ با سبزیجات، میگو سوخاری، کاری زرد با مرغ، نودل چینی و قزل آلای گریل شده از سایر غذاهای خوشمزه این رستوران به شمار می‌روند.دکور داخلی رستوران نیز مجهز به سقف معرق کاری شده و منحنی شکل با کف بندی مرمر و هنرهای دیواری زیبا است.ناگفته نماند رستوران تماشا در منطقه شهرک غرب واقع شده است

بهترین رستوران های تهران

رستوران دیوان تهران

رستوران دیوان، مدرن‌ترین و لوکس ترین رستوران در تهران است. این رستوران آخرین پروژه طراحی گروه منسون در حوزه رستوران و کافی شاپ است. فضای داخلی رستوران شامل تم و پس زمینه مشکی و سفید با توناژهای آبی کله غازی است و لامپهای فانتزی از سراسر سقف آویزان اند. این رستوران مشرف به چشم اندازهای زیبای کوه های البرز بوده وسرو غذاهای خوشمزه یکی از دلایل معروفیت رستوران دیوان در بین جوان ها است. محیط بسیار لوکس و شیک و سرویس ۵ ستاره از بهترین خصوصیات این رستوران در فرشته تهران در میان بقیه رستوران ها است. از جمله غذاهای آن می توان به پاستای سبزیجات، مرغ گریل شده، کباب ترش، سالاد یونانی و نوشیدنی‌های طبیعی آن اشاره نمود

بهترین رستوران های تهران

رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه با ارئه غذاهای سنتی و شمالی، در مرکز تهران واقع شده است. بااینکه فضایی بسیار کوچک دارد ولی منوی غذا و کیفیت آنها بسیار بالا و البته کمی گران است. این رستوران را با اقتباس ار نام شهر گیلان ساخته اند اگر گذرتان به این رستوران افتاد، کباب ترش آن را فراموش نکنید. این کباب از گوشت نرم گوساله و آب نارنج و روغن زیتون پخته می شود.رستوران گیلانه در بلوار صبا ساخته شده است

بهترین رستوران های تهران

رستوران منسون تهران

رستوران منسون که به سال ۱۹۹۸ تاسیس شده، در حال حاضر از جمله معروفترین رستوران های تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه واقع در مرکز خرید گاندی است. اگر به دنبال مکانی دنج و آرامش بخش برای صرف شامی به یاد ماندنی با اعضای خانواده خود هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انواع غذاهای آسیایی از غذاهای تایلندی گرفته تا منوی غذاهای چینی در این رستوران یافت می‌شود. سالاد آووکادو و میگو سوخاری آن بسیار معروف است.جوجه کباب با سس چیلی تند یا سوشی جایگاه خاص خود را دارند.

بهترین رستوران های تهران

رستوران بیستانگو تهران

رستوران بیستانگو که در هتل رامتین قرار دارد، در آپریل ۲۰۰۴ ساخته شده و با کادر مجرب و سرویس‌دهی تحت نظارت سر آشپز کانادایی \”لاری گرین وود\”، تجربه‌ای جدید از یک شام به یاد ماندنی به شما ارائه می‌دهد. سالن پذیرایی آن به دو بخش تقسیم شده است: سالنی با چیدمان کرمی و دیگری سالنی با دکور داخلی آبی که البته سالن دوم گنجایش میهمانی هایی بیش از بیست نفر را ندارد. منوی رستوران بیستانگو شامل میگو، سوپ سیب زمینی، سالاد میوه، ماهیچه، قارچ سوخاری و … است.

رستوران های منحصر به فرد در تهران

رستوران و کافی شاپ : ساخت رستوران در ایران سابقه قدیمی دارد اما در چند سال گشایش رستوران‌های مختلف با طراحی‌ها و منوهای خاص رشد بیشتری یافته است. کافی است به یکی از خیابان‌های تهران سری بزنید تا با تعداد زیادی رستوران مواجه شوید. اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و ایام  عید نوروز به زودی از راه می‌رسند، رستوران‌ها از رونق بیشتری برخوردار می‌شوند، از این رو دیلی بر آن شده است تا ۱۰ رستوران از رستوران های خوب تهران را به شما معرفی کند ، پس با دیلی همراه باشید.

رستوران های راه چوبی تهران

اروپا دیده‌ها ادعا دارند که این رستوران چیزی کم از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های پاریس ندارد؛ فود کورتی در فضایی نیمه باز با دکوراسیونی اسپورت و دوست داشتنی اما شلوغ و پرهیاهو. این را می‌شود از یادداشت‌های روی میز به خوبی درک کرد: «حداکثر استفاده از میزها یک ساعت می‌باشد».اما طبیعت زیبا، هوای خوب منطقه و تنوع غذایش به شما این اجازه را نمی‌دهد که نادیده‌اش بگیرید به خصوص اینکه در مجاورت پارک زیبای آب و آتش قرار گرفته است.


در سایت این مجموعه آمده است: « شرکت راه چوبی در سال ۱۳۹۱ اقدام به طراحی و تاسیس مجموعه رستوران‌های راه چوبی در تهران نموده است که در همین راستا و با تلاش مدیریت این مجموعه، برندها و برترین‌های صنعت مواد غذایی در یک مکان گرد هم آمده‌اند تا با ارائه سرویس و خدمات خاطره‌ای خوش را برای شما و خانواده محترمتان فراهم نمایند.»
آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک، خیابان دیدار جنوبی، بعد از پارک آب و آتش

بهترین رستوران های تهران

رستوران کافه نادری تهران

اگر اهل هنر و ادب باشید نام کافه نادری را حتما شنیده‌اید، کافه‌ای در قلب پایتخت که سال‌ها پاتوق شاعران، نویسندگان و روشنفکرانی از جمله صادق هدایت، جلال آل‌احمد، احمد فردید و سیمین دانشور بوده است.
این کافه که در سال ۱۳۰۶توسط یک ارمنی با نام خاچیک مادیکیانس تاسیس شد، دروازه ورود غذاهایی مانند بیف استروگانف و بیفتک و همچنین کافه گلاسه، شاتو بریان، بستنی‌های فرنگی، قهوه ترک و فرانسه در ایران بود.

شب‌ها هم اغلب، مراسم رقص در حیاط پشتی کافه برپا بود و دود سیگارهای فرنگی فضای آن جا را پر می‌کرد، کافه و هتل نادری نام یکی از کافه‌های قدیمی تهران است. کافه نادری در شرق پل حافظ در خیابان نادری (جمهوری فعلی) واقع شده‌است و هتلی بر روی آن قرار دارد.

آدرس: تهران، خیابان جمهوری (نادری)، بین حافظ و فردوسی، بعد از خیابان۳۰ تیر، روبه‌روی سفارت انگلیس

بهترین رستوران های تهران

رستوران سنتی دالون دراز تهران

یک شب شاد و به یاد ماندنی را در رستوران سنتی دالون دراز تجربه کنید. موسیقی زنده به همراه مجموعه پذیرایی کامل شامل شام، سالاد بار، دسر، چای، شیرینی و میوه امکاناتی است که این سفره خانه در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

در سایت این سفره‌خانه نوشته شده:این محل با فضای دلنشین و معماری زیبا و قابل توجه به مکانی برای جوانان و خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. سفره خانه دالون دراز با تلفیقی از معماری سنتی برداشته شده از حمام های کاشان، اثر استاد معماری سنتی، استاد شیرباف (اصفهان) است که در تاریخ ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۶ معماری و بازسازی شده است.

آدرس: تهران، امیرآباد شمالی، روبه‌روی بیمارستان قلب

بهترین رستوران های تهران

رستوران تماشا تهران

طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور فضایی متفاوت از سایر طبقات دارد و حتی مسیر دسترسی به آن نیز از سایر طبقات جدا شده است. دکوراسیون و فروشگاه‌های این طبقه در کلاسی متفاوت از سایر طبقات است، به طوری که احساس می‌کنید وارد مرکز خرید دیگری شده‌اید.

رستوران تماشا در این مکان نیز جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران است. تنوع گسترده منوی این رستوران و فضای ویژه آن، تماشا را در مدتی کوتاه به رستورانی مشهور تبدیل کرده است.تماشا رستوران دیگری از گروه مون سون است و منوی کامل آن پر از غذاهای بین‌المللی است که شامل غذاهای آسیایی، پیتزا و ماکارونی، مکزیکی، کباب و تعدادی از ساندویچ است. میگو ترد و نان آناناس و ذرت مکزیکی، ماهی قزل‌آلای کبابی با سیب زمینی له شده گزینه‌های خوبی برای امتحان در این رستوران هستند.

آدرس: تهران، شهرک غرب، مرکز خرید میلاد نور، طبقه۶

بهترین رستوران های تهران

رستوران گیلکی تهران

رستوران گیلکی سعادت آباد رستورانی است که اگر بوی سیر را از آن کم کنید، چیزی کم از رستوران‌های کوچک فرنگی پایتخت ندارد. تابلوهای کوچک نقاشی شده بر روی دیوارها،میز و صندلی‌های چوبی تر و تمیز نقلی و موسیقی گوشنواز گیلکی این مکان را به مکانی آرام برای صرف غذا تبدیل کرده است.باقلا قاتق و کته، غذای شمالی، سالاد کاسپین، انارآویج، فسنجانی که با مغز گردو و گلپر و گوشت چرخ کرده درست شده و با رب انار سرو می‌شود، از جمله غذاهای محلی است که در این‌جا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یکی از طرفداران غذاهای گیلکی در وب‌لاگش در مورد این رستوران نوشته:«برای بالا بردن درصد امید به زندگی راه‌های مختلفی هست. می‌شود رفت پارک آبی، شهر بازی، حتی می‌شود مسافرتی جور کرد و چهار روز بی‌خیال کار و ترافیک، زد به بیابان. غیر از این‌ها یک پیشنهاد ویژه هم وجود دارد. این که یک رستوران متفاوت پیدا کنی و از غذاهای آن لذت ببری.می‌توان به یک رستوران که غذای محلی سرو می‌کند رفت و غذاهای اونجا رو تست کرد. یکی از غداهای محلی که طرفدارای زیادی در تهران دارد، غذاهای گیلکی هست. از لحاظ تنوع غذایی تفاوت چندانی با بقیه رستوران‌های شمالی نمی‌کند شاید بیشترین تفاوت در اسم‌گذاری غذاها باشد که سعی شده اسم محلی‌اش را در منو بیاورند. فضا و میز و صندلی‌های ساده‌ای دارد و به همین خاطر بیشتر مناسب خانواده‌هایی است که در یک روز تعطیل دلشان می‌خواهد غذای متفاوتی بخورند. اینجا امکان ارسال غذا در محدوده را دارد. پیشنهاد سرآشپز برای انتخاب یک غذای اصیل در این رستوران خورش انارویح با گوشت اردک است، البته به شرطی که با غذاهای ترش مشکل نداشته باشید.»

آدرس:‌ تهران، سعادت‌آباد، میدان بوستان، بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی، پلاک ۱۶

بهترین رستوران های تهران

رستوران گردان برج میلاد تهران

بعد از افتتاح رستوران گردان برج سفید در تهران، رستوران گردان دیگری درهای خود را به روی مهمانانش گشود با این تفاوت که این یکی بزرگ‌ترین رستوران گردان دنیا است که هر ساعت ۳۶۰ درجه چرخیده و نمایی۳۶۰ درجه از شهر را به مهماناش می دهد. همیشه سرتان را می‌گردانید تا مناظر پشت سر را ببینید. این بار این مسئولیت به عهده رستوران گذاشته شده، پس در کمال آرامش غذای لذیذ خود را نوش جان کرده و از مناظر لذت ببرید.

در مورد این رستوران در سایت برج میلاد آمده:«رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع است که بخش متحرک آن هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا مهمانان امکان تماشای تهران در تمام جهت ها را داشته باشند.»

آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنار گذر اختصاصی برج میلاد

بهترین رستوران های تهران

رستوران مسلم بازار تهران

رستوران مسلم یکی از رستوران‌های قدیمی بازار تهران است که بسیار هم شلوغ است. اگر بعد از یک گشت و گذار سرگرم‌کننده در بازار بزرگ قصد کردید به این رستوران سری بزنید، مطمئنا غذاهای خوشمزه‌ای را تجربه خواهید کرد. در این رستوران کیفیت غذاها فوق‌العاده است، فقط یادتان باشد اگر می‌خواهید زود جایی برای نشستن پیدا کنید حدود ساعت ۱۲ در رستوران باشید.

آدرس: تهران، خیابان ۱۵خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴

بهترین رستوران های تهران

رستوران شرف‌الاسلام بازار تهران

بازاری‌ها با این نام مدت‌هاست که آشنا هستند، چراکه از زمانی که بازار بود شرف‌الاسلامی ها هم بودند؛ کبابی با کباب‌هایی بی‌نهایت لذیذ. این رستوران در دل بازار بزرگ و تاریخی تهران در حوالی مسجد امام یا مسجد شاه قدیم قرار گرفته است. اگر برای بازدید یا خرید از بازار بزرگ رفته‌اید، می‌توانید نهار را در این رستوران صرف کرده و سپس سری هم به مسجد امام بزنید که دیدنش خالی از لطف نیست. پیشنهاد ما به شما در این رستوران باقالی پلو و چلوکباب سلطانی است.

آدرس: بازار تهران، به سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلام

بهترین رستوران های تهران

رستوران شمعدان تهران

رستوران شمعدان قدیمی‌ترین رستوران کلاسیک شهر تهران است که در سال ۱۳۳۶ توسط فرانسوی‌ها در خیابان الدرادو (اسفندیار فعلی) تهران راه‌اندازی و با نام شازرلیه شروع به کارکرد .

فرانسوی ها شازرلیه را با الهام از معماری کاخ اسپانیایی الحمراء و با رعایت تمامی استانداردهای یک رستوران اصیل فرانسوی ساختند و با رعایت آداب و رسوم پذیرایی فرانسوی، سعی در ایجاد فضایی کردند تا لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود خلق کنند، آدابی که همچنان سرمشق شمعدان است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۶

بهترین رستوران های تهران

فست فود مریانج تهران

مریانج یک فست فود خوشمزه و با‌کیفیت در محدوده خیابان پاسداران است که ساکنان این محله سال‌هاست که با آن آشنا هستند. مزیت مریانج به دیگر فست فودها میز و صندلی هایی است که در بیرون از فست فود در کنار باغچه‌هایی کوچک در انتظار مهمانان نشسته‌اند. بعضی‌ها معتقدند غذایش حرف ندارد ولی بعضی‌ها می‌گویند مثل فست فودهای دیگر است. بهتر است خودتان امتحان کنید.

آدرس: تهران، پاسداران، روبه‌روی گلستان ۷

پیشنهاد سایت دیلی :
دانلود نقشه خیابانهای تهران

دانلود نقشه مترو تهران
طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران+ آخرین اخبار
لیست و فهرست دفاتر پلیس+۱۰ تهران + آدرس و تلفن
لیست و آدرس بهترین رستوران های تهران همراه با قیمت
هزینه معاینه فنی خودروها + قیمت و جریمه
هزینه تعویض پلاک خودرو + مراحل و مدارک مورد نیاز
چگونگی و نحوه دریافت یاراکارت

لیست و آدرس بهترین رستوران های تهران همراه با قیمت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme